We begrijpen dat je vragen hebt naar aanleiding van de nieuwsberichten over Blokker. Graag stellen we je gerust: je gespaarde D.E waardepunten blijven geldig. Het spaarprogramma is en blijft van Douwe Egberts, dus jouw punten blijven hun waarde behouden.
Het spaarprogramma, inclusief het inkopen en verkopen van artikelen, wordt voor ons door Blokker uitgevoerd. Wij zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. Ook onderzoeken we verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma nu het faillissement van Blokker is aangekondigd. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren. Via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen houden wij je op de hoogte.
We hebben hieronder alle vragen die je mogelijk zou kunnen hebben over het D.E spaarprogramma, je waardepunten, je D.E account en/of artikelen uit de spaarcollectie verzameld.
Snel naar:
Blijven mijn D.E punten geldig?
Jazeker, je gespaarde waardepunten blijven geldig. Het spaarprogramma is en blijft van Douwe Egberts, dus jouw punten blijven hun waarde behouden. Het blijft op dit moment mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren en te besteden in de Blokker winkels.
Om mee te doen aan het spaarprogramma heb je een Mijn D.E account nodig. Deze kun je eenvoudig zelf aanmaken op mijn.de.nl. Lukt het niet? Geen zorgen, Blokker helpt je graag met het aanmaken van een account. Houd er wel rekening mee dat dit wat tijd kan kosten.
Zorg ervoor dat je je waardepunten per 1.000 bundelt. De winkelmedewerker zal deze dan op je D.E-account storten. Vind hier jouw Blokker winkel.
We zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, maar we houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Zijn mijn waardepunten die ik ooit bij Blokker heb ingeleverd er nog?
Op je Mijn D.E account kun je de punten die je in het verleden hebt ingeleverd terugvinden. Daar vind je ook een overzicht van je eventuele transacties. Wil je direct naar de inlogpagina gaan? Klik dan hier.
Waar kan ik zien hoeveel waardepunten ik ingeleverd heb?
Op je Mijn D.E account kun je je waardepunten saldo bekijken en zien wanneer je je punten hebt ingeleverd. Wil je direct naar de inlogpagina gaan? Klik dan hier.
Waar kan ik mijn waardepunten nu inleveren om bij te laten schrijven op mijn account?
Het blijft op dit moment mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren en te besteden in de Blokker winkels. Bij nieuwe ontwikkelingen houden we je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Kan ik mijn waardepunten direct naar jullie opsturen?
Dit is helaas niet mogelijk. Het is alleen mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren en te besteden in de Blokker winkels.
Kan ik mijn waardepunten bij een D.E Café inleveren?
Dit is niet mogelijk, de D.E Cafés zijn namelijk niet van Douwe Egberts zelf, maar worden gerund door zelfstandig ondernemers. Het is op dit moment alleen mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren en te besteden in de Blokker winkels. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Kan ik mijn waardepunten nog doneren aan een van de vier goede doelen?
Ja, je kunt je D.E waardepunten inleveren in de Blokker winkels. Zodra de waardepunten zijn toegevoegd aan jouw Mijn D.E account, kun je de waardepunten doneren aan een van de goede doelen.
Kan ik nog koffie en/of thee krijgen op waardepunten?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt jouw D.E waardepunten op dit moment inleveren en besteden in de Blokker winkels.
Kan ik mijn waardepunten inleveren voor geld?
Dit is nooit mogelijk geweest en ook nu is dit niet het geval.
Blijft mijn D.E account bestaan?
Jouw Douwe Egberts-account wordt door ons beheerd en blijft bewaard en actief als je daar nu waardepunten op hebt staan. Wil je direct naar de inlogpagina gaan? Klik dan hier.
Hoe kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?
Log in op je Mijn D.E account om je gegevens te wijzigen, je waardepuntensaldo te bekijken en je transacties in te zien. Klik hier om direct naar de inlogpagina te gaan.
Hoe maak ik een D.E account aan?
Een account maak je aan via deze link: https://mijn.de.nl/
Kan ik op dit moment nog iets kopen of bestellen met waardepunten?
Ja, het blijft op dit moment mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren en te besteden in de Blokker winkels. Je kunt je waardepunten niet besteden in de Blokker webshop.
Is er nog voorraad van een bepaald artikel waar ik nu voor spaar?
Wij hebben zelf geen voorraad van artikelen. Het spaarprogramma, inclusief het inkopen en verkopen van artikelen, wordt voor ons door Blokker uitgevoerd. Wij hebben geen inzage in de voorraad van de artikelen in de Blokker winkels, en verwijzen je hiervoor naar Blokker zelf. Op dit moment blijft het mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren en te besteden in de Blokker winkels. Je kunt je waardepunten niet besteden in de Blokker webshop. Wij zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Blijven dezelfde artikelen als nu straks beschikbaar in het D.E spaarprogramma?
Wij zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. Wij hebben geen inzage in de voorraad van de artikelen in de Blokker winkels, en verwijzen je hiervoor naar Blokker zelf. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, maar we houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Kan ik straks nog steeds artikelen volledig op waardepunten aanschaffen?
Op dit moment blijft het mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren en te besteden in de Blokker winkels. Wij hebben geen inzage in de voorraad van de artikelen in de Blokker winkels, en verwijzen je hiervoor naar Blokker zelf. Wij zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, maar we houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Ik heb een onderdeel nodig voor mijn koffiezetapparaat, waar kan ik dit nu kopen?
Voor losse onderdelen kun je contact opnemen met de fabrikant van jouw apparaat. Klik hier voor Technivorm/Moccamaster, klik hier voor Philips of klik hier voor Melitta (Aromaboy II).
Mijn machine is kapot, waar kan ik nu naartoe?
Hiervoor kun je contact opnemen met de fabrikant van het apparaat. Klik hier voor Technivorm/Moccamaster en kies voor Reparatie en klik hier voor Philips.
Kan ik bij Philips of Moccamaster bestellen en betalen met waardepunten?
Dit is helaas niet mogelijk.
Ik heb een artikel bij Blokker gekocht met D.E waardepunten maar nu is het beschadigd. Hoe zit het met garantie?
Dat is natuurlijk vervelend. Normaliter zit er geen garantie op artikelen, apparatuur uitgezonderd. Wij adviseren je om naar de dichtsbijzijnde Blokker winkel te gaan of contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Ik heb bij Blokker online een bestelling (gedeeltelijk) betaald met D.E punten, krijg ik die nog?
Wij adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Mijn bestelling is geannuleerd, hoe krijg ik nu mijn waardepunten en/of geld terug?
Wij adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Mijn bestelling is niet compleet, ontvang ik de ontbrekende artikelen nog?
Wij adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Mijn bestelde artikel is beschadigd aangekomen, wat nu?
Wij adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Staat jouw vraag hier niet bij? Wij helpen je graag verder!