We begrijpen dat je vragen hebt naar aanleiding van de nieuwsberichten over Blokker. Graag stellen we je gerust: je gespaarde D.E waardepunten blijven geldig. Het spaarprogramma is en blijft van Douwe Egberts, dus jouw punten blijven hun waarde behouden.
Het Douwe Egberts spaarprogramma bestaat al 100 jaar en is een begrip in Nederland. Het spaarprogramma, inclusief het inkopen en verkopen van artikelen, wordt voor ons door Blokker uitgevoerd. Vanwege de recente ontwikkelingen bij Blokker is het echter op dit moment niet mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren in de winkel. Ook kun je je waardepunten niet besteden in de Blokker webshop. Wij zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. Zodra hier meer duidelijkheid over is zullen wij dat hier melden.
We hebben hieronder alle vragen die je mogelijk zou kunnen hebben over het D.E spaarprogramma, je waardepunten, je D.E account en/of artikelen uit de spaarcollectie verzameld.
Snel naar:
Blijven mijn D.E punten geldig?
Jazeker, je gespaarde waardepunten blijven geldig. Het spaarprogramma is en blijft van Douwe Egberts, dus jouw punten blijven hun waarde behouden. We zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, maar we houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Zijn mijn waardepunten die ik ooit bij Blokker heb ingeleverd er nog?
Op je Mijn D.E account kun je de punten die je in het verleden hebt ingeleverd terugvinden. Daar vind je ook een overzicht van je eventuele transacties. Wil je direct naar de inlogpagina gaan? Klik dan hier.
Waar kan ik zien hoeveel waardepunten ik ingeleverd heb?
Op je Mijn D.E account kun je je waardepunten saldo bekijken en zien wanneer je je punten hebt ingeleverd. Wil je direct naar de inlogpagina gaan? Klik dan hier.
Waar kan ik mijn waardepunten nu inleveren om bij te laten schrijven op mijn account?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om je waardepunten in te leveren. We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Kan ik mijn waardepunten direct naar jullie opsturen?
Dit is helaas niet mogelijk. We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Kan ik mijn waardepunten bij een D.E Café inleveren?
Dit is niet mogelijk, de D.E Cafés zijn namelijk niet van Douwe Egberts zelf, maar worden gerund door zelfstandig ondernemers. We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Kan ik mijn waardepunten nog doneren aan een van de vier goede doelen?
Alleen als je op dit moment al een Mijn D.E account hebt met een digitaal waardepuntensaldo, dan kun je deze doneren aan een van de goede doelen. Het is op dit moment helaas niet mogelijk om je gespaarde papieren waardepunten bij ons in te leveren en te doneren.
Kan ik nog koffie en/of thee krijgen op waardepunten?
Dit is op dit moment niet mogelijk. We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Kan ik mijn waardepunten inleveren voor geld?
Dit is nooit mogelijk geweest en ook nu is dit niet het geval. We onderzoeken nu verschillende mogelijkheden hoe we verder gaan met het spaarprogramma. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Blijft mijn D.E account bestaan?
Jouw Douwe Egberts-account wordt door ons beheerd en blijft bewaard en actief als je daar nu waardepunten op hebt staan. Wil je direct naar de inlogpagina gaan? Klik dan hier.
Hoe kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?
Log in op je Mijn D.E account om je gegevens te wijzigen, je waardepuntensaldo te bekijken en je transacties in te zien. Klik hier om direct naar de inlogpagina te gaan.
Hoe maak ik een D.E account aan?
Een account maak je aan via deze link: https://mijn.de.nl/
Kan ik op dit moment nog iets kopen of bestellen met waardepunten?
Wij hebben zelf geen voorraad van artikelen. Het spaarprogramma, inclusief het inkopen en verkopen van artikelen, wordt voor ons door Blokker uitgevoerd. Vanwege de recente ontwikkelingen bij Blokker is het echter op dit moment niet mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren in de winkel. Ook kun je je waardepunten niet besteden in de Blokker webshop. Wij zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Is er nog voorraad van een bepaald artikel waar ik nu voor spaar?
Wij hebben zelf geen voorraad van artikelen. Het spaarprogramma, inclusief het inkopen en verkopen van artikelen, wordt voor ons door Blokker uitgevoerd. Vanwege de recente ontwikkelingen bij Blokker is het echter op dit moment niet mogelijk om je D.E waardepunten in te leveren in de winkel. Ook kun je je waardepunten niet besteden in de Blokker webshop. Wij zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. We houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Blijven dezelfde artikelen als nu straks beschikbaar in het D.E spaarprogramma?
Wij zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, maar we houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Kan ik straks nog steeds artikelen volledig op waardepunten aanschaffen?
Wij zijn in overleg met Blokker over de ontstane situatie en mogelijkheden. We kunnen op dit moment nog niet inschatten hoelang dit proces zal duren, maar we houden je op de hoogte via deze website, nieuwsbrieven en onze social media kanalen.
Ik heb een onderdeel nodig voor mijn koffiezetapparaat, waar kan ik dit nu kopen?
Voor losse onderdelen kun je contact opnemen met de fabrikant van jouw apparaat. Klik hier voor Technivorm/Moccamaster, klik hier voor Philips of klik hier voor Melitta (Aromaboy II).
Mijn machine is kapot, waar kan ik nu naartoe?
Hiervoor kun je contact opnemen met de fabrikant van het apparaat. Klik hier voor Technivorm/Moccamaster en kies voor Reparatie en klik hier voor Philips.
Kan ik bij Philips of Moccamaster bestellen en betalen met waardepunten?
Dit is helaas niet mogelijk.
Ik heb een artikel bij Blokker gekocht met D.E waardepunten maar nu is het beschadigd. Hoe zit het met garantie?
Dat is natuurlijk vervelend. Normaliter zit er geen garantie op artikelen, apparatuur uitgezonderd. Wij adviseren je om naar de dichtsbijzijnde Blokker winkel te gaan of contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Ik heb bij Blokker online een bestelling (gedeeltelijk) betaald met D.E punten, krijg ik die nog?
Wij adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Mijn bestelling is geannuleerd, hoe krijg ik nu mijn waardepunten en/of geld terug?
Wij adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Mijn bestelling is niet compleet, ontvang ik de ontbrekende artikelen nog?
Wij adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Mijn bestelde artikel is beschadigd aangekomen, wat nu?
Wij adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op https://www.blokker.nl/klantenservice.html.
Staat jouw vraag hier niet bij? Wij helpen je graag verder!